Solen värmde skönt på balkongen

Har suttit på balkongen idag och solat samtidigt som jag pluggade. Skönt, tycker mycket om att kunna sitta i bikini och låta solens strålar värma mig för att sen kunna njuta lika mycket av att solen går i moln och man får lite svalka för en stund. Då är det skön sommar. J slutar om 10 min vi kanske trippar ner till sjjön och tar oss ett dopp innan han ska iväg och träna...

Har varvat skolarbete med en skönlitterär bok, men jag måste hela tiden påminna mig om att jag måste ha något att läsa på jobbet imorgon!

Idag beställde jag förövrigt hem Sex & the city boxen, jag gjorde allt i en enda tanke, var en massa klick klick där och sen var den på väg hem, ville ju ha den men tänkte samtidigt på ekomonim, så det var lika bra att inte tänka mer än en gång..annars skulle jag ju aldrig fått hem den!
(Lite pengar ska då och då sättas över till sparkontot så jag efter ett tag tjänat in den här lilla plötsliga utgiften...
Jag måste ju göra rätt för mig)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback