Hatar mig själv lite....

Kom på igår: Shit mitt pass när går det ut!?. jo det ska jag tala om det går ut i jan om 5 månader, det måste vara giltigt 6 mån efter hemresedatumet. Bara för att är så puckad att jag inte tänker på det innan hade räkt med att jag kommit på det i onsdags eller torsdags så hade jag kunna skaffat ett nytt (vilket kostar 400 och räcker i 5 år) men eftersom jag inte gjorde det får jag skaffa ett provisoriskt pass (som kostar 1000 och gäller enbart för den resan) som man bara kan göra på vissa ställen i Sverige...Örebro är INTE ett av dem, utan jag får åka till Karlstad, västerrås eller Arlanda.
Arlanda känns lite riskabelt då det är på en lördag och det står: Endast i nödfall.....


Som K skulle säga, nu skulle jag vilja ha en hagelsvärm i mig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback