Bagel och frukostflingor

Har precis avnjutit min frukost framför några bloggar.
Idag var jag hungrig så det blidde en liten bagel med mjukost på och en skål med flingor i obóy.
Igår fick vi ihop allt vi skulle ha. Jag hittade min hatt och så hittade vi alla presenter, hade en hel del påsar när jag kom hem. Det var ju till tre födelsedagsbarn vi shoppade.
Tycker det är lite roligt att vi hittade allt till en blivande 13 årig tjej på clasohlson.

Nu ska jag slå in lite presenter så det är gjort innan J kommer hem.




Kommentarer
Postat av: Anonym

har skrivit rätt svar nu;)

ha en fin fredag!!

Postat av: Karin O

har skrivit rätt svar nu;)

ha en fin fredag!!

2009-08-14 @ 10:20:27
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback