En dröm, en stor dröm.

Just nu har jag en stor dröm, som har en liten chans att bli verklighet.
Tack och lov tog mamma ner mig på jorden igen, jag var på väg för långt upp i det blå.
"Inte för mycket nu Sanna, då blir du bara jättebesviken om det inte blir så".
Vilket jag verkligen blir, det blir platt fall och världens hårdaste magplask om jag inte siktar in mig på att det inte kommer att gå.
Så när det gäller stora drömmas måste jag vara pessemistisk för att inte få jäkligt ont!

Ikväll är det pajkväll.
Tacopaj, skink och ostpaj Sallad och bröd
Citron och marängpaj samt Jordgubbsmoussepaj

MUMS!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag gillar också love peace and chocolate =)



åh paj! jag älskar paj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback