Tandläkaren, jobb och skola

Usch blä och fy! Ska till tandläkaren om några timmar! Hålla tummarna för att jag inte har några hål! Det skulle bli så vansinnets dyrt, samt så skulle jag behöva gå dit en gång till, usch vad hemskt och ta spruta då också...ryser vid bara tanken!

Imorgon ska det köpas in flourtabletter och nu har vi köpt nya tandtrådsgrejor, blev ju lite dåkligt där när de höll på att ta slut..då skötte man sig inte lika bra. Vi hoppas ockås på att det inte är några väntetider för jag ska nämligen med en buss som går klockan fyra, för ikväll är dte nämligen mitt första seminarium med den här gruppen, får vi se hur de är. Kommer säkerligen vara ganska tyst, men bara ganska inte helt.
Till min lycka berättade K att till delkurs två (Som jag ska läsa på dagtid) har de bestämmt att göra om grupperna, så jag har en stor chans att få vara med K & J! Tjoho!

Nu ska jag plugga och sen fixa baguette till käk!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback