Måndag igen...

Tycker att veckorna flyger fram nu. Roliga saker händer på helgerna, har gjort den enda sen slutet av augusti.
Idag fyller J´s mamma år, grattis grattis. Vi firade henne igår, dock mådde jag inte så bra så roligt sällskap var jag kanske inte.

Hoppas på att må bättre idag, än så länge har jag bara pytte huvudvärk, känns som att den kommer smygande. Käka frukost ska man väl också göra, måste bara hitta något som tilltalar mig...

Jag ser bara fram emot helgen nu, hoppas på att desssa dagar också kommer att gå snabbt! På fredag ska vi ha mys jag och älsklingen, vi gjorde matlista igår så det blir spagettini med krabba!

På lördag eller söndag är det kopparbergsmarken, och jag hoppas innerligt att pappa vill gå med mig! På lördagkväll är dte kräftskiva hemms hos J´s föräldrar.

Igår missade jag ju One Tree Hill så om dte inte händer nå got funderar jag på att gå till mamma och pappa och kolla på inspelningen. Träffa Kissen också.



Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Va härligt, hoppas att du gillar den:)!

Postat av: Karin

cool bild!:)

2008-09-23 @ 13:56:39
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback