Lindemarknaden idag

Idag är det Lindemarknaden och igår bakade jag marknadsgodis, så jag kan lägga pengarna på munkar istället =)
På morgonen har dte regnat nu, vilket är tråkigt men ingrt ovanligt, de senaste åren har det nämligen regnat just på marknaden. Just nu ser dte ut att vara uppehåll, och om jag hade varit påklädd och färdig hade dte ju varit ett utmärkt tillfälle att springa och köpa munkar, men så är ju inte fallet.

Jag vill iallfall testa min kamera på tivolit ikväll så hoppas uppehållet blir varaktigt.

Sitter här med en liten klump i magen. Vet nämligen inte hur jag ska göra med min utbildning, kursen jag läser nu hade inga intagningskrav och de började med att säga att den inte skulle vara konstnärlig, men nu helt plötsligt måsxte jag göra om bilder för de är inte tillräkligt bra och jag MÅSTE lära mig att rita människor, hon tyckte jag skulle gå på en gratis kvällskurs i Kroki (den slutar kl 18.30, jag skulle då vara hemma runt 20.-20.30, kul eller inte..) SÅ för att inte vara konstnärlig tycker jag dte är väldigt konstnärligt...så jag kollar upp möjlighet5ernattt byta till en annan kurs, men alla säger att dët är jättetufft att komma in i den nu så här sent. Så jag vet inte alls hur jag ska göra....
Så det jag helst gör nu är att vara med J och inte tänka på någonting.



Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla, va roligt att höra:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback