Duktig idag!

Idag har jag varit duktigt tycker jag själv!

Har suttit och pluggar hela dagen men några få pauser, varav en var längre. Har skrivit nästan 5 handskriva a4sidor, vilket känns bra då jag inte kommit så långt i boken och jag har en bok till att läsa,samt en utskrift på ca 50 sidor! Den här gången kommer jag nog inte ha problem med att få ihop 5-6 sidor! Känns superbra, då jag inte gillar att sitta och bläddra sönder böckerna för att hitta dte mer och bara lägger till nonsenssaker. dock är det som sagt fullt upp, den här uppg. ska in på fredag nästa vecka, så jag jobbar enbart med den idag och resten av helgen ska jag plugga på uppgifter som ska in på tisdag. Ska bli så skönt när jag är klar med delkurs 1 och enbart kan koncentera mig på helfartskursen!

 J har fått jobb så nu sitter vi och letar bild, eller ja han med jag hjälper till och kommenterar =) "För fyrkantig, för ful" "jag håller med H, ring på den" "Nej inte den där!"

Om två timmar kommer mamma och pappa på middag, här ska det ätas med pinnar! så jag ska börja med efterrätten nu, samt klä på mig (plugga i pyjamas är den bästa metoden!).

Har även lagt in bilder, men fortfarande funkar inte mitt photoshop, J får faktiskt ta och kolla på de där nu!
Håller på med en fotobok som jag fått erbjudande att göra genom Buzzador, min första kampanj, spännande! Önskar bara det fanns mer tid till att hålla på med den, men jag har iallfall skapat en mapp med bilder som jag vill använda, då kan man ju göra en sida i taget!


Suck vad det är irriterande att sakna photoshop!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej jag undrar om du vill vara med på 5 Snabba Frågor? Skicka ett mail till mig isf:) [email protected]

2008-10-26 @ 10:22:37
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: queenpeach

jag har just varit på Forever 21 och väntar nu på pizza, mycket bra söndag :)

2008-10-26 @ 12:15:21
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-10-30 @ 13:44:19
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback