Magiska papper

Vi hade en bok, normal tjock, inbunden, låg på skrivaren
helt plötsligt puttade pappret som kom ut ur skrivaren ner boken.
Hur 17 kan ett ynka papper putta ner en hel bok!?
Haha vi har magiskt starka papper!

Ska snart gå ut för första gången på hela helgen! Oj fy fan vad skönt med friskluft! En snabb dejt med systa mi!
Fast det blir bara en kortis, har skrivfit på min sista uppgift nu, men insåg att jag inte pratar något om demokrati, och artikeln handlar om Inkludering i samband med demokrati eller något. Den är som sagt obegriplig...

Examination ikväll, opponering...hoppas hon inte sågar min text och ställer fårgor jag kan svara på!
Sen är kursen slut! Så skönt inga mer tisdagskvällar! JIPPIE!


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i t a

Vackert kort !

Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/november/rosa-tavliing.html#comment

2008-11-05 @ 13:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback