inget bak än...

Det har fortfarande inte blivit bak av än! eller jo marrknadsgodis =)
Men muffinsarna till H blev aldrig av, vi sov bort tiden, får baka dem någon annan gång ändå! bagels har inte heller blivit av har glömt att köpa jäst varje gång. Får se kanske blir imorgon.... Avbrott i pluggandet.

Jobbat idag och för första gången på tydligt märkt hur dumma barn kan vara mot varandra (Jag har vetat att de kan vara riktigt dumma, men så här tydligt har jag aldrig sett det) Det var öppna taskiga kommentarar rätt ut, de till och med drog in mig i dem (alltså sa dem till mig). Suck, tack och lov så håller det på att redas ut, en som var ledsen såg jag väldigt många leenden på senare på dagen.

Sådan här åt J igår, när vi firade H




Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

mmm, jag älskar smörgåstårta! ville tom ha det på vårt bröllop haha =)





uppläggningsfatet kommer från village, fast det köptes i våras så jag vet inte om det finns kvar nu!



kram

Postat av: Ellinor

MMmmm mums!

2008-11-18 @ 18:26:45
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Karin

det enda jag gillar me smörgåstårta är det ovanpå hehe

2008-11-26 @ 14:09:08
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback