En ensam kväll

Älsklingen jobbar natt för första gången. Hoppas "Chefen" där är trevligare än den som var på kvällspasset han jobbade sist. Av någon anledning så saknar jag honom jättemycket nu, fast jag har träffat honom några timmar idag.

Så det är inte så roligt nu, sen så ska jag iväg imorgon bitti, det är tänkt att jag ska ta bilen, men just nu vill jag verkligen inte det så jag tror jag tar bussen som går tio i åtta. Tycker inte om när dte känns så här och jag vet att jag borde ta bilen för att hinna hem, men det känns inge bra och så  måste jag bestämma mig nu innan jag somnar. Älsjingen vad jag önskar att du var här!  Vill bara ligga och kramas som vi gjorde tidigare idag...Nu har jag ont i huvudet också



Kommentarer
Postat av: Karin

ja sjukt tråkigt.. hemskt att bo i en stad utan vänner och 70 mil "hemifrån"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback