Ute i skogen

Idag har vi varit ute i skogen hela dagen, fy fan vad jag är trött nu. Blir till att lägga sig framför tv:n om en stund.

Vi fick skjuts av J´s bror hem hit i söndags, tackar så mycket. Hihi var jättekul att åka med.
Det som var dubbelt så bra med att han skjutsade oss var att vi hann träffa mamma och pappa lite mer än hej hej då. Jag beställde ju en Hippy Fiss, 30 ml men den fanns inte, men min gulliga mamma och pappa köpte den som fanns (50ml) Och så betalade de det som kom till. TACK! Ska använda den imorgon, igår och idag har vi bara varit ute i skogen, såg ingen poäng med att ha parfym då. Imorgon bär det av till Stockholm och rikshistoriska. Ska bli jättekul! Måste packa iordning allt ikväll så jag inte glömmer något, vi ska ju planera lektionerna för nästa vecka då.
 
Min stegräknare har totalt lagt av så jag ska köpa mig en ny, så jag hoppas att J slutar tidigare någon dag, så vi kan gå på stan. Annars får jag väl gå själv, men det känns lite tråkigt.

image515
Smells Lovley! 


Kommentarer
Postat av: Karin

mm det innehåller ju lika mycket socker det så.. om man tar en liten kaka till kaffet så är det lika dåligt för tänderna som att dricka läsk:)

Postat av: Karin

ah brödet är ju megagott:p

2008-05-20 @ 21:48:35
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sara

Cool flaska :D

2008-05-22 @ 18:21:06
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback