Trötter

Haft en jättebra #föreläsning/exkurion" vad man nu sk akalla det. Vi har fått lära oss hur vi ska arbeta med utomhuspedagogik, och fått konkreta tips (som vi givetvis själva fick göra)! jag fick leka timmerbil och köpra på älgarna =D

Men nu är jag jättetrött, så det blir soffan framför TV:n tills det är dags att lägga sig (kommer säkerligen somna innan jag hunnit till sängen)

Sprang runt på stan också innan jag åkte hem, Köpte mitt linne som de hade sänkt priset på! jippie! Alltså kan jag med gott samveta köpa den där andra toppen. Dock hittade jag den inte, men  om jag ska till Sthlm eller så kanske Syrran i sthlm köpa den åt mig, får fråga om hon ska hem innan vi ska dit. 




Kommentarer
Postat av: LOVISA

söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback