Tjejkväll

Idag kommer tjejrna hit, E&E. Ena E skulle upp och jobba imorgon så de kommer redan halv fyra så det inte blir så sent!Tack vare henne så får jag skjjts hem till Linde och hinner umgås lite mer med mamma och pappa än vda jag skulle hunnit om jag hade åkt i morgon bitti.

Det  blir tacos, sedan är jag sugen på en massa frukt, hade tänkt att baka havreflarn men det är mjölk i dte och jag orkar inte köpa havremjölk. och lägga osm ett torn, får göra det någon annan gång.

Dagen att göra:

Fixa klart mors dag presenten (Håller på för fullt)
Diska gallret
Sätta in fotona
Duscha.
Börja kolla på Nedbrytning och skriva om

Den sista är tråkigast eftersom den är viktigast och jobbigast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback