Stockholm igår

Japp igår var man i stockholm naturhistoriska riksmuseet. Var där när jag var lite, men mindes inte så mycket.
Vi var ju där för att främst studera livets utveckling och så. Vete tusan hur jag ska lära mig alla dessa årtal, men för 4000 år sedan stod människan upp. och för 4,6 miljarder år sedan bildades jorden, och ungefär för 3,6 miljarder år sedan kom dinosarierna, om jag minns rätt. Det som är lite roligt är att dinosarierna faktiskt finns kvar fast i en annan form, och med ett annat namn. Vi kallar dem fåglar.

Jag kanske skulle sätta mig och skriva någr inlägg om det ag ska ha på tentan så fastnar dte kanske bättre, men det blir väl tråkigt för er att läsa.

Idag står det på schemat:
Städa klart badrummet
Damsuga av resten av lägenheten
Plugga
Skriva ut en del saker
Gå på stan!

Igår så mötte J upp mig när vi kom hem från stocklhom och älsklingen berättade att han köpt en liten present till oss, fast mest till mig. Nämligen en ny stegräknare (min har ju gått sönder)!
Jag gillade den andra väldigt mycket men den här var lite plattare, så det är ett stort plus, sen är den lite blå också! 
Sedan hade han även köpt ägg till mig så imorse kunde jag äta en äggmacka!

Du gör mig lycklig, Älskar dig!

image516



Kommentarer
Postat av: Ellinor

TACK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback