Lite barnslig

Japp idag blev jag lite barnslig, blev JÄTTEsur över ingenting, precis när J skulle åka. (Tack älskling för att du kom in till mig och inte åkte) Skäms lite över att jag reagerade så, så ska jag inte bete mig.

Hade en underbar eftermiddag (Den var tråkig innan J kom hem), Vi tog en promenad in till stan, där vi fixade lite med studentpresnter (Vi mötte upp hans mamma också) Samt så köpte vi en dörrtrappets (som jag tydligen önskade mig i present HAHA tack och lov trodde inte mina svärföräldrar honom! visst jag är med och betalar på den och kommer försöka använda den, MEN det är mest J som vill ha den och jag ville inte ha det i present! Försöker han fixa till det där =P ) Sedan så slog jag till på ett par solglasögon är så nöjd! Det blev det billigare paret också dubbel lycka!

Visar bild sen...

Kommer inte att träffa J förns på söndag, känns lite ensamt, men på lördag är det tjejkväll som gäller!
Imorgon tänkte jag gå på stan ska fixa lite mer till studenten och kolla på ett eller två linnen, efter det har jag köpförbud!


Kommentarer
Postat av: Anna

fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback