Jävla universitet

Blir skitsur!
Vi har tenta den 5/6, vilket är den dagen då både min kusin och en vän som jag växt upp med tar studenten.
Inte nog med att de är idiotiska och lägger tentan den dagen det är studenten utan de lägger den på tiden 14-17!
Vilket betyder att jag måste sitta till kl 15 och klockan 14.55 går bussen till Linde, nästa buss går 15.55. Jippe jag är hemma i linde ca kl 17.00  och ska då börja fira dem, när alla redan gått hem och allt kul redan är över.

Tycker det är en väldigt dum dag att lägga tentor på, det finns väl fler än jag som har studenter att fira, de kunde väl åtminstonde lägga den 8-12 då har man ju hela dagen fri...men nope, Så nu hinner jag se dem komma ut, om de går ut 12 vill säga!

image493


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback