Glada dagen...

...blev sura dagen... halva halva så där...

Aja, nu är iallfall platsen på vandrarhemmet säkrad, betalade depostion (heter det så tro?) idag. De ringde upp pappa och sa då att de skrivit fel, det är vi två i ett tvåbäddsrum, inte tre personer i ett trebäddsrum. Skönt, längtar..

Positivt, tidskriften jag ska ha behöver jag inte köpa, finns på bibbland på universitetet, negativt, bok fan gick inte att kopiera, tyckte absolut det var ett a4, men inte fan kom alla text med hur jag än ville, antingen fattades det två rader övert, eller två rader + sidnummret nederst... SÅ jag slösade bort 7 kopior på 7 vardelösa papper... jippie jag är jätteglad!

Nu ska jag vänta på att Pussycat dolls börjar. Börjar få huvudvärk också...suck ännu surare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback