Film och kaka

Nu står J och bakar kaka, det blir vists aldrig jag som bakar här fast det är jag som tycker att dte är roligt. Dock är jag nog för seg på kvällen, jag gillar bäst att baka på morgonen.
Det blir en kaka utan ägg för vi åt upp äggen till maten. Spagetti Carbonara för min del, J åt Spenat spagetti.

Har blivit piggare nu, sen förra inlägget. Får se vad det blir för film idag, går det någon bra på tv kanske?
Måste säga att jag börjar störa mig på att jag skriver så snabbt att det blir dte.

Idag så var det sista avsnittet för säsongen av One Tree Hill, så måste man vänta på obestämd tid tills dt börjar igen..TRÅKIGT!

image506

Kommentarer
Postat av: Karin

detsamma:) ha en fin kväll! kram

Postat av: Ellinor

Tack så jätte mycket!

2008-05-12 @ 14:03:44
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback