Stängning på måndag!

Fick jobb, ska stänga fritids på måndag, lite läskigt har aldrig stängt förut, måste få en ordentlig genom gång på allt jag ska komma ihåg att göra! Undra om man får något sådant här tillägg eftersom jag kommer jobba till 18.30..men det kanske man inte får på ett sådant här jobb...Men man kan ju hoppas! eftersom det bara blir 2,5 timmar.

Imorse åt vi kokt ägg till frukost (lite lyxigt) sen gick vi och handlade till min middag ikväll, hade turen att den billligaste fetaosten var mjölkfri =) Just det måste ta upp kasslern!
Det slank ner en liten bok från bokrean också.

Nu är J och tränar sen så när han käkat lunch ska vi nog fika lite på våra kakor som vi köpte av L (skolresor, supergoda havreflarn med choklad som är mjölkfria!) Sedan tar vi nog en till prommenad, J ska träffa sin mamma och vara smakråd när hon ska köpa glasögon, sen åker han hem med henne och jag går och köper godis, kanske en ny bikini (Vill inte förstöra de jag har) som jag ska ha och simma i, fick tre badbiljetter av mamma. Förhoppningsvis finns min bok "Desserter" kvar i nån affär så den tog slut på bokus! Vi håller tummarna för Åhlens!

image445


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback