Snacka om bra dag!

Den här dagen tror jag kommer bli superbra!

Blir väckt av att J ringer, härligt att få börja morgonen med att ligga och prata med honom.
Hade fått två sms från vikariepoolen, gick och åt frukost tänkte att jobben har säkert delats ut redan.
Fick ett tredje sms, oj det kanske bara äör mig de vill någgot, ringer på en gång, får ett jobb mellan 10 - ca 12.30 i klassen där min systerdotter går, hon kommer bl i glad.
Tiden är även så bra att jag hinner hem och plugga hela dagen, samt så  har jag fått två promenader undre dagen. Nu ska jag leta reda på något att ha på mig, ska ha idrott så jag hårar väl av byxorna jag har på mig och så får vi hitta på något mer att ha. nu måste jag sätta igång!

image451
Klar blå himmel och -3 grader

Kommentarer
Postat av: Natta

det är nästan klarblå himmel här men det är sol och kallt ;P

Postat av: Natta

det blev ju moln och skit :/

2008-03-20 @ 18:10:17
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback