Praktiskt taget klar!

Fy fan vad skönt det känns!
Jag har nu bara finslipning kvar på arbetet innan jag är nöjd.
Sen krävs det ju att mamma läser arbetet också, men hon jobbar nu så det får bli när hon slutat.
När jag putsat klart, blir dte lite ben och rumpträning, sen ska jag krypa upp i soffan med min bok. nej okej jag ska ju städa undan på skrivbordet innan jag gör någonting så klart, ni såg ju i inlägget nedanför hur det ser ut.
Skickade iväg ytterligare 100 bilder för framkallning igår kväll.
Igår skulle vi kolla på gladiator, eftersom jag ännu inte lyckats se den. Givetvis somnade jag en 20 min i i filmen. Så den får bli ikväll!

Min fina pepparkvarn och saltkvarn om jag fick i present av J´s föräldrar.

image459

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback