Pinsam dag på jobbet

Ja usch idag har jag skämts och jag skäms bara jag tänker på det!
jobbade idag, imorse så ändrades tid och person (dock ej skola) Men jag hade inget papper då och så var jag nyvaken så jag glömde bort både avdelning och namn på personen jag skulle vicka för!
Försökte ringa poolen men de svarade inte, så jag gick dit och gick från fritids till fritids. jag kom ihåg att hon hade ett dubbelnamn som började på Anna, men resten kom jag inte ihåg!
SÅ när jag kommer till tredje fritidest så finns det en Anna-Lena där som är sjuk så hon trodde jag skulle vara där, skönt tänkte jag eftersom då var klockan den tiden jag skulle börja (Ville ju inte vara sen första gången jag vickade där) Sen en kvart senare så visar det sig att jag INTE ska vara där. Så en som jobbar där hjälper mig och ringa runt till de andra fritidsarna och till poolen (som inte svarar nu heller) Till sist så frågar vi fritids bredvid och där ska jag vara, de hade funderat på vart jag var, de hade också försökt ringa till poolen.
USCH vad pinsamt, desutom så skulle jag jobba med en som jag pluggar med, vilket jag  tycker gör det lite extra pinsamt!
Sedan är ju jag typen som grubblar på sådant häre och inte kan släppa det! Så nu vill jag dit och jobba igen så jag kan visa att jag inte brukar vara glömsk och att jag kommer i tid!
Det postivia var ju att jag fick träffa A och så hinna med en kram av L (mina systerdöttrar)

image443

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback