Mamma och Jag shoppar

I söndags frågade mamma om vi ksulle åka till marieberg, javisst sa jag! En mysdag med mamma, pappa fick vara hemma och jobba med badrummet!

Mamma var på jakt efter en jacka som hon fastat för på reklamen (sisters) och jag skulle ha en hudfärgad/beige BH. Vi strosade runt och köpte lite grejer till barnens påskägg. Två söta mössor till E som ännu inte äter godis.
Jag hittade en bh den synes ingenting under linnet, toppen!

Sisters fanns inte kvar på Marieberg så vi åkte in till stan och mamma hade tur, det fanns en kvar i hennes strl i den gröna färgen. Hon var jättefin i den så det var ju tur! Dock sa J när jag kom hem igår att vi hade en 100 kr rabatt på sisters vid köp över 500 så dte var ju skit att jag inte visste om det!

Idag har jag inte varot så duktig, inte pluggat så J gick på promenad så jag ska plugga nu vilket jag ska ville bara visa vad vi fitn vi har i fönstret nu.

 image441

Kommentarer
Postat av: Fridus

oh så fint ni har i fönstret. jag får komma och hälsa på snart så jag får se hela lägenheten. :) jättefin text till en jättefin kille...

Postat av: Fridus

tvätta är aldrig roligt... :/

2008-03-11 @ 23:31:36
URL: http://fridaoscarssons.blogg.se
Postat av: Karin

negerbollar, fast beror på var jag är:)

2008-03-12 @ 10:14:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: daloatf

fint med blåa fjädrar

2008-03-20 @ 08:01:58
URL: http://daloatf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback