Glad påsk!

Sitter här och mumsar på mitt påskägg jag fick av J. Vi tog det igår istället för idag, för han skulle hinna träna och så innan de får gäster idag. Som vanligt hittade jag mitt ägg sist, ska lägga in bilder på våra ägg senare idag, kameran är där upp, orkar inte gå och hämta den.
Ska egentligen plugga men lite bloggning kommer ivägen. nej men jag måste verkligen skriva nu annars kommer jag få panik. Eftersom jag bara skummat på arbete nummer två. som jag sa förut har jag bara mig själv att skylla, men jag ska ju aldrig mer skjuta upp något!
Nu kom jag från ämnet. J tyckte om sitt ägg, han hade inte misstänkt något när vi var och handlade. han tyckte bara att jag stod länge vid frukten, ehhe men han fattade aldrig att det var till honom jag handlade. Jag fick också smaka, tyvärr hade Sharonen blivit lite väl mogen så vi får köpa sådana någon mer gång så får vi se om jag tyckerom det då.

Ingen vill göra såpbubblor med mig, för dte är så kallt ute, jag får ta med mig den äldsta syster dottern ut. Det är ju nämligen lite svårt att blåsa ut bubblorna och sen hinna gta kort innan de spricker. Jag ska nämligen göra vätskan själv så jag tror att de kommer spricka ganska snabbt. Så vi får se om det kommer nå bilder på såpbubblor som stiger mot den blåa himmlen.

Dagens:
Plugg
Konståkning herrarnas final (pluggar samtidigt)
Duscha och göra mig påskfin
Göra såpbubblor (kommer frysa ihjäl ute när jag har kjol utan strrumpbyxor)


image454
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Fridus

Glad Påsk till dig och Johan! :) Hoppas ni haft en toppenhelg. Har hälsat på Johans bror på universitetet två gånger men jag är tveksam till ifall han känner igen mig.. Haha. :) undrar väl vad det där är för galning. Inte för att jag känner han heller men klart man säger hej! ;) Puss från mig

Postat av: Karin

jag har haft det UNDERBART i Rom:) dudå? haft en bra påsk hemma i sverige?:)

2008-03-25 @ 08:21:47
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback