Sommaren 2008

Min sommar kommer se ut som följande

*En dagstur med mamma och pappa till Söderköping, de berättade så om dessa goda och gigantiska glassar att jag  bara måste dit. Vet inte om J ska med, kanske, han kan dock inte äta glassen så det kanske inte är så kul för honom att följa med.
* Åker till Gotland över två dagar med J, ska bli så mysigt!
* Förhoppningsvis en eller två turer till Stockholm, en med mamma och pappa och en med J.
* Flytt till nya lägenheten!

Jag blir att längta så efter att resa när man läser om alla som ska iväg. Nu ska jag ju resa till gotland i sommar vilket ska bli jättekul, har inte varit där sedan jag var lite och det minns jag inte så mycket av!

Men jag vill resa mer, längre fram, nästa sommar, i vinter och sommaren efter det.
jag vill resa med J, uppleva en massa saker med honom, framför att få uppleva (igen) och visa honom Thailand. Jag är verkligen kär i det landet, tyckte så mycket om at vara där, skönt väder, trevliga människor, fint och är man där med sin älskling är det så romantiskt. Längtar så mycket tills vi kan åka dit!
Sedan vill jag ju till fler ställen, ja ni min önskelista är lång, ska nog skriva upp den för att ha och kunna prcika av!



Oj nu regnar det för fullt här! Mysigt att sitta i soffan och läsa då.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: den är snygg är den:)

Å söderköping där kommer jag ifrån innan jag flyttade till Norrköping.

Glassen är super god!

Är han laktos intolerant eftersom du skrev att han inte kunde äta glassen?

För de finns sån glass där med.. Om de skulle vara så menar jag:)

/Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback