Skön dag i solen och en present!

Har varit vid sjön hela dagen idag, J kom dit och var med oss en stund.

Sedan när jag som bäst lagar mat kommer han och hans lillasyster med en liten present till mig, en påse M&M´s hon känner mig den tjejen hon. Är mycket glad, min håller på att ta slut! Var roligt att se att hon fått färg trots det dåliga vädret.
på fredag tar hon studenten, har hört att det ska regna då, inte så kul! Måste tömma kameran så jag kan ta en massa kort på henne både då och på karnevalen på torasdagen. Jag tycker att det är kul att ha många kort, även på de andra så jag täcker ta en hel del åt henne och så bränner jag det på en skiva.

Visar en bild på H´s tårta.



Kommentarer
Postat av: Karin

hehe shit vad snygg!

Postat av: LitetBus

Härlig tårta! :D

2008-06-09 @ 19:55:32
URL: http://litetbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback