Måndag

Igår kväll satt J och jag och tittade på taklampor och jag blev kär! J tyckte också att den var snygg, men han verkade inte så pigg på att köpa den. Det är en takkrona både med lampor och med ljus, precis en sådan jag vill ha! Hoppas att vi köper den!

Idag börjar min sommarkurs, men jag kan ännu inte logga in. Sitter och funderar på om man verkligen behöver Webcam och mikrofon, eftersom det står ingenting om det när man läser om kursen. Nu haer ju jag det så för mig spelar det ingen roll. Funderade lite bara.

Om några timmar så ska vi och skriva kontrakt på den nya lägenheten! Weee! Ska bli så kul att flytta, längtar!
Det enda vi gör är att titta på saker och prata om den.

LYCKLIG


Kommentarer
Postat av: Karin

cool bild!

Postat av: ..:Sarah:..

Kul med flytt=)

och skitcool bild!

2008-06-09 @ 15:57:28
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: a n n a

snyygg bild :)

2008-06-09 @ 20:22:50
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback