Solen

Nu har jag plockat en del körsbär, men nu vill jag lägga mig i solen en stund, och för att jag inte ska få dåligt samvete över att jag integör något vettigt så tänker jag läsa Emil i lönneberga för att se vad de lagar för spännande mat! (har med mitt temaarbete att göra)

Funderar på hur lång tid det tar att gå runt sjön, ska träffa mamma kl fem, så jag måste ju ha hunnit runt då om jag går, annars så går jag när vi kommit hem, fast då tänkte jag ju dra med henne upp i körsbärsträdet... vi får la se hur det blir!

I Söndags gjorde ju jag och j en havreflarnstårta (Som j åt upp mer än halva och bestämmde sig för att inte äta efterrätt på en månad, så den 30 juni sa han att han får äta igen!
Men här är bilden jag utlovade, smarrig var den! Dock blev våra flarn lite tjocka.
Ska nog göra nått liknande till inflyttningsmiddagen, dock portionsformar och flera havreflarn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback