Shopping och bio!

På onsdag ska jag och E (J´s lillasyster) åka in till Örebro och shoppa lite, blir nog mest hon då jag ska hålla i mina pengar men papper, och nått par trosor får följa med hem. Sedan blir dett till att köpa en Baugette och godis, sen ska vi på bio och titta på Sex and the city! Det ska bli så kul!

Igår på tjejkvällen så satt vi nästan ute hela kvällen, så mysigt kändes verkligen som sommar. Vi käkade wok (dock såg det inte ut som jag åt nått eftersom jag petade bort hälften av ingredienserna! Riktigt gott!
Till efterrätt blev dte ehmmagjord vaniljglass med hallon och blåbär! (SÅ GOTT!) sedan käkade vi popcorn och hemmagjorda marknadskarameller. Igen: SUPER MUMS!

Längtar tills vi tre ska träffas igen!

t


Kommentarer
Postat av: Mona

Jäklar vilka vackra bilder du har!!

Postat av: Nadja

MM mva gott med wook! Nu blev jag sugen på de hehe

2008-07-15 @ 10:00:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback