Klädproblem

Sitter här nyduschad och funderar på vad tusan jag ska ha på mig!
Har ju inte gått utanför dörren, hamnade framför One Tree Hill, men nu är säsongen slut, får vänta på att C kommer hem från Norrland innan jag kan fråga om jag får låna säsong två. Sedan så ska jag skriva klart arbetet innan jag lånar den!
Så jag vet inte riktogt vad jags ka ha på mig, termometern visar 25 grader, men det blir ju svalare ju mer tiden går, samt så ser det ut att bli regn. Så är det jeans, kjol, klänning eller vadå!?
Aja har ju lite tid på mig, samt så tar jag nog bilen. vill egentligen gå till J, men jag har ingen lust att gå hem imorgon, så det får bli bilen. Det bästa vorde ju om J kunde springa in hit och då ta bilen hem, och så kunde jag gå, men dte vill han nog inte. Har flera bilder inne på kameran som jag inte lagt in ännu, så jag får spana i mappen och se om jag har något opublicerat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback