Tips på sällskapsspel

Någon som har nå tips på sällskapsspel?
Har tittat på "Trodde du ja!" och "kampen mella kvinna och man" , någon som har spelat något av dessa, isåfall vad tyckte ni? Men jag vill gärna har fler förslag, så berätta för mig vilket är ditt favoritspel?

Sitter och spelar spel, men min bok är så spännande, men jag kan inte läsa den nu, ska läsa den sen då ska jag göra popcorn och mumsa på i soffan medan jag läser =)

J är och tränar nu, vädret var skit så det blev inget springande idag, men jag tror jag gick med på imorgon, men då kan jag ju föreberda mig, är alltid så trög innan jag kommer ut och iväg...

På menyn idag står det Lasange!

image371


Kommentarer
Postat av: emelie

åh det skulle verkligen vara fett kul att spela något spel.. tpy massa folk. men vet dock inte vad. :/

Postat av: Stuart

Har kampen mellan kvinna och man hemma, det är ok men blir snabbt tråkigt eftersom det bara är massa frågor liksom, fast kan ioförsig va lite kul om man är många.

annars är ju twister ett måste haha...
jag spela ett hemma hos syrran men kommer inte ihåg vad det heter nu....man får ord på en lapp som man måste beskriva med andra ord, snabbt ska det gå (det är inte rappakalja) det är jättekul ivf!!

2008-01-12 @ 16:01:50
URL: http://stuarts.blogg.se
Postat av: Katja

finns ett kul spel på designtorget som heter våghals, jättekul på fest! :) Eller "med andra ord" haha superskoj!

2008-01-12 @ 17:36:43
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Stuart

jag har bara 43.....du vet vad

2008-01-12 @ 18:21:30
Postat av: Stuart

Med andra ord heter det nog ja!!

kommer inte på nåra mer spel, jo Master of Movies har ju jag, tycker det är jättekul, men ingen vill spela mot mig eftersom det bara är jag som kan alla svåra frågor typ (menar inte att va självgod, men ingen är lika stor filmnörd som mig bara) så ingen annan gillar det :(

2008-01-12 @ 18:31:28
URL: http://stuarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback