Snö snö snö

Det har snöat hela natten, så nu är J ute och sopar trapppen, han blev ju lite störd av att gymmet var stängt idag.
Vi ska iallfall ta en tripp till hans bror sen om han är hemma. J hade något som var hans, och ag föreslog då att vi kunde gå dit, dels så får jag se nya lägenheten (har inte varit där än) och så slipper jag stå och vakta kylskåpet här, har ju min korg full med godis i den!

J´s mormor hade fått en hjärtattack igår, som tur var gick det bra, men hon ska till USÖ imorgon och göra en ballongsprägning. Sådant där är läskigt, tycker jag.

Annars blir det att packa upp kläder samt tvätta idag...ganska tråkigt. Jag måste ju läsa en bok oockså om svenska som andra språk tror jag detta kapitel ska handla om.

Nu fungerar min mail, telia hade ju en server som krachade, så då får man 200 kr i en av telias butiker, undrar vad man kan shoppa där....Men jag måste maila och fråga läraren om han svarade mig och om han kan skicka det igen, eftersom mail försvann.

image348
En halmgris vid namn August

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag tror inte snön kommer ligga kvar särskilt länge. Det är ju flera plusgrader ute.

Postat av: sanna

söt bild ;P
Ha en bra dag :)!

2008-01-06 @ 11:35:57
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback