Segis

Sitter här och segar bort tiden, kl 14 ska jag vara på univetsitetet och innan dess har jag tänkt hinna med detta:

Plugga klart (ett måste)
Duscha (Ett måste)
Diska
Stryka

Det är om bara ett pytte tag! nej nu diskar jag sen hoppar jag in i duschen och så pluggar jag, då har jag bara strykningen kvar sen!

Seminarium 15-17 vilken tråkig tid!

Här regnar det, så jag tänker ta mina gummistövlar idag, finns det folk i gruppen som ser ut som att de precis klivit upp ur sängen så spelar det nog ingen roll om jag trippar runt i gummistövlar. Plus att de är så snygga =)

Idag blir det jag som får diska =( Men då hinner jag ju med att stryka så jag kan sätta mig vid datorn och leka sen, tar ju längre tid att lagfa mat än att diska, om bara J är snäll och diskar undan det han håller på med (Så som jag gör, när jag lagar mat).

Nu ska jag inte sega mer, Tjingeling!

image354

Kommentarer
Postat av: Karin

ah hehe ett par Reebok. Men det gör ont! Som tur är får jag skjuts till och från jobbet, annars skulle det nog ta en timme att röra sig bara typ 200 meter haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback