Risotto!

Pustar ut!
Äntligen fick jag svar från min lärare!

Har inte berättat för J att jag blivit godkänd än, han kom in som en virvelvind och skyndade sig iväg till gymmet.
Hans mormor fick visst vara kvar på USÖ så hans mamma kommer och hämtar honom sen, så ska de hälsa på henne. Hoppas på att operationen har gått bra och att hon mår under omständigheterna bra! Får väl veta mer när J kommer hem igen.

Tills han kommit hem ska jag ha lagat risotto, vi hade glömt att köpa långkorningt ris, så vi kör på basmatiris och hoppas på det bästa! Får se hur mycket tid J har när han kommer från gymmet, om han kan hacka löken, jag klarar nämligen inte av det, svider så inåt H-lvetet i ögonen och de rinner så dte ser ut som att jag stor tjuter!

Har funderingar på att fråha E, E och D om de vill komma hit och käka i helgen, men J har tenot veckan efter så jag sa att han får avgöra, jag kanske bara ber tjejerna komma så han får plugga ifred. Får höra vad han tycker.

 image356
Sys inte så bra med det står J Hjärta S

Kommentarer
Postat av: Anonym

sött =)

Postat av: Karin

det ska jag nog göra

2008-01-07 @ 18:57:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback