Onsdagen

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Inte mår jag bättre idag, mitt onda i halsen som jag igår skrev att dte hade försvunnit är tillbaka med besked! Igår tyckte ju inte J att jag skulle jobba idag men det var ju bara några timmar.. jag var ju i min klass som jag hade VFU i, var så kul att träffa dem igen!
Hann även med att träffa mammsen en sväng och Sis så klart hon jobbade idag =)

J är gullig och går och köper mjölk till mig, den kommer ta slut idag när jag ska göra brunsås. känns skönt eftersom jag är så seg. Ska sätta mig och läsa igenom en hel hemsida, vi skulle tillbringa ca 3 timmar på den. Får se om den ger någonting! Idga kom även mina hörlurar, så nu kan jaglyssna på min Mp3 utan att det gör ont!

Ska även maila iväg vad jag vill ha från H&M till Sis, tror jag skippar klänningen visst den är fin, men jag kan ju inte bestämma mig, hoppas att den kommer ut i butik så jag kan testa den, minsta strl är ju 34, vet inte om det blir förstort, men fin fin det är den. Fan jag kanske ska ha den i allafall!  Japp jag är en människa med världens största beslutsångest!

image389
Väldigt god var han!


Kommentarer
Postat av: tilda

åh, vad gott med chokladtomte 8D

Postat av: Karin

mums:)

2008-01-23 @ 18:15:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Emilie

Hehe precis en sån har jag här nu :D

2008-01-23 @ 19:19:21
URL: http://knutte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback