nytt år nu....

Sitter här och leker lite medan J är uteoch springer...

Hoppas alla hade det trevligt igår, det hade iallafall jag, en jätte mysig dag. Tyvärr så visade det sig att min BH var trasig, men jag hade hunnit klippt bort lappen redan, får se om de går med på att byta den, brukar inte vara så. Så det känns jävligt träligt, en helt ny som man inte använt någonting och så det första man märker är att den är trasig!

Idag sov vi läänge, vi får se hur dagen slutar...imorgon vet jag att jag iallafall måste plugga, skriva det sista, samt maila läraren och säga att jag inte fattar vad jag ska ändra på ett visst ställe.

Jag är inte riktigt på topp humör just nu, vilket  är synd, antar att det beror på det här med bh:n...

image286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback