Nachos

Blev helt plötsligt sugen på nachotallrik, tack vara en blogg som mumsade på det igår =) Till min lycka ville älsklingen ha pizza idag (Vilket jag inte tycker om) Så jag får min nachotallrik redan idag! YUMMY!
Fats vi har ingen köttfärs hemma så jag får ta en massa majs och grönsaker istället, blir mumma det med!
Älsklingen ska göra sin superduper goda vitlökssås till mig så om jag kan ha på!

Skickade iväg min beställning på kläder från H&M till Sis, det blev två par trosor, ett linne med farfarsknäppning, och så en längre topp med öppen rygg, velade väldigt mycket om den sista, men så bestämmde jag mig och skickade iväg mailet innan jag hann börja vela igen!

Klänningen som jag så gärna vill ha men kände att det stack iväg i pris då, tänker jag kanske ta senare. Jag brukar alltid att ha oturen att de sänker mitt plaggs pris med en 100 lapp eller så innan sommaren är slut, så man kan ju hoppas på det. MEN jag tänker även önska mig den i födelsedagspresent!

En liten förfrågan, vad kan man ha över en klänning som gör att man inte fryser så jäkligt, men inte heller svettas ihjäl samt så ska den dölja uringningen lite, förslag? Min första tanke var en liten bolero, MEN jag ägen ingen och ena E äger inte heller någon ochg om inte andra e äger nån så har jag inget att ha över om inte ni kommer med förslag?!

image392


Kommentarer
Postat av: Karin

det är gott!

Postat av: Ellinor

åh vad gott med nachotallrik. mums!

2008-01-28 @ 16:55:25
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback