Mitt normala jag

la mig och vilade lite och etfer det så blev jag mitt Sanna jag igen. Busig jag och en mega gottisgris!
Mumsade god mat bestående av fläskfilé snepotatis och svampsås och till efterrätt cheescaken från igår!

Ska sova här i natt igen, mycket trevligt och mycket passande då mamma och pappa lagade smarrig mat idag men inte imorgon så de la undan en tallrik till mig så jag har till imorgon!

På lördag ska vi få skjuts av mamma och pappa hem till oss, samtidigt åker vi till ikea och shoppar lite, ska även till marieberg då, får se om den fina t-shirten med bambi finns kvar på kappahl -håller tummarna-
jag skulle även vilja ha ett par naturvita tjockare strumpbyxor, ska nog kolla efter det också, fast svarta kanske är bättre, vi får se!

Förresten så luktar jag J i håret så han droppade parfym på mig, sniffar gott jag jag iallfall =)
Nu försvann han, ska leta rätt på honom =Pimage288


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback