Jobb!

Imorgon ska jag jobba! 8-12 och 13.15-16  trevligt värre! Dock ska jag ha 6:orna, HJÄLP! tänkte jag, vilket inte hjälptes av att Sis sa: Då ska du ju ha 6:orna Å fy fan!
Så för engångskull kanske jag längtar till att jobba på fritids =P

Det känns jätte bra nu, vikariepoolen verkade inte nå sura över att jag kommer vara väldigt mycket i Örebro och att jag bara kan börja tidigt om de ringer dagen innan. Idag satte hon ju in miog på två pass som ni ser, eftersom jag redan hade åkt dit. Känns SUPER!!

Idag blir det Lady och Luffsen mat för mig, och kattmat för J... Han ska äta tonfiskspasta...

Sen ivkäll är det bones, så vi kanske borde fixa käk nu och kolla på en kort film..om vi ska se någon.

Och angående högtalarna, visst det är inte vackert med ljudet är bättre =) och dte är inte så fult som jag befarade, så inga sura miner här längre!

image379


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback