J åker...

..och jag stannar kvar. allt för att få träffa honom, men jag ahr ingen lust att följa med till hans syskon så då får jag sitta här. och leka på hans dator, eller inte, fick inte ladda hem nå spel och inte har hans sims heller. Så ja, jag kommer nog peppra er med blogginlägg som är fullkomligt meningslösa.

Är fortfarande på konstigt humör, fast nu är jag gråtfärdig också helt utan anledning
glömde ju skriva i det tidgare blogginlägget att det snöar! det snöar verkligen! och en del av snön stannar på marken!

Kanske går ut på prommenad sen eller så får jag E att leka med mig, ska kolla på en film nu, höst i nwe york tog J fram åt mig.

Ska ringa pappa också och berätta att jag stannar här ikväll...känns hel konstigt, nyårdagen brukar ju alltid tillbringas i soffan med mamma och pappa medans vi mumsra på godis och tittar på någon film.


image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback