Ikea marieberg = Shopping

Idag fick vi skjuts av mamma och pappa, vilket väl behövdes, bilen var smockfull!
vi åkte ut till Ikea och marieberg, där blev det lte shopping. Min BH fanns inte i min strl så jag står ut med att det ena bandet är lösare.
men vi shoppade ett torkställ, en tavla, en ram, ett brevkorgsätt, en dammvippa till datorerna och TV:n, sen igår handlande vi 5 påsar mat! J handlnade även en ny kontorsstol.
Nu är mamma och pappa på Arn, pappa hade fått det i julklapp av sin chef. hoppas det har de trevligt!
Tråkigt att jag råkade tjaffsa lite med mamma idag, förlåt!
ikväll blir det bourne ultimatum men popcorn, i min nya popcornsmaskin!

Nu är det nog dags att hammra upp tavlorna, visar bilder sen!

glass 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback