ikea ikea

Sitter här och lyssnar när J pluggar (Han pluggar genom att läa det han ska högt för mig) och tittar på ikeas hemsida.

Oj vad mycket jag hittar som jag vill ha, okej inte så mycket, men jag hittade en söt liten lampa osm hette knubbis tror jag. Sen så har jag ju mina idéer, köpa sådana här glasljusstakar, glimma tror jag de ingår i. Och så fixa till dem lite. 4 stycken för 9 kr, kan jag köpa och ge till E i inflyttningspresent, skriva varje bokstav i namnet på ljushållaren.

Som vanligt så krånglar min dator, vet inte vad det är med den, helt plötsligt kan jag inte klicka upp några fönster, och sen en stund senare så funkar det igen. jävligt mysko det där! Och nu så funkade det inte att kolla mailen heller, eller att öppna norton, ALLTSÅ har den bestämmt sig för att vara dum igen!

Givetvis kan jag inte publicera en bild då heller!
nu går jag och surar!

Kommentarer
Postat av: Stuart

ta bort norton, den förstör bara datorn och gör den jätteseg. Det är J's största fiende!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback