Hemma igen

J åkte och tränade så då skjutsade han hem mig, har lite kvar att göra på mitt arbete så jag tyckte det var bäst att ta tag i det! Ändå hamnade jag här... =) 
Ska bara skriva lite sen ska jag plugga så jag har det gjort, då får jag spela hur mycket sims jag vill, eller läsa, eller måla. Det är ju bara några få dagar kvar innan skolan börjar igen och jag vill ju hinna med allt detta.

Jag och J avslutade kvällen med att titta på en film, sen ligga och läsa en stund, jag läste Ginners rekord bok, lite rekord var nån som ätit sex syltmunkar på en minut utan att slicka sig om munnen!
Imorse fick jag sova lite längre, J gick upp redan halv åtta. sedan fixade han frukost till mig, jag fick smaka på ett nytt bröd, något lantbröd och det var gott. Så han blev glad och konstaterade att dte var ännu ett bröd jag åt =)

image335

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback