Frisören imorgon

Ska jag våga?!

Jag har funderat hela dagen, utan att få en klump i magen faktiskt..

Jag har det som riktmärke, är någonting fel, eller om jag inte vill göra något så får jag en klump i magen och den löses inte upp förns jag bestämmt mig för att inte göra det eller kommit fram till vad det är som är fel. på så sätt jag kan inte göra  så många fel som jag blir att må dåligt av känslomässigt alltså. Sen är det ju även en nackdel att jag kan verkligen inte släppa någonting, jag måste reda ut det på ett eller annat sätt. Ibland skulle det kunna vara skönt och bara strunta i det och skaka av sig det.

Men åter till frisören, jag har till kl 16 imorgon på mig att vela..skulle vilja prata med J om det. Han loggade ju ut men jag brukar inte få så vettiga svar. Fast jag måste prata med honom om sådan här iallafall. Då kan jag ju spotta ut den ena dumma kommentaren efter den andra så jag får alla de dumma frågorna ur vägen, för han kommer ju bara skratta åt mig och säga de bästa svaren man kan få =) Han kan helt enkelt lugna ner mina nervösa tankar. Men det lutar åt att jag fortsätter att vara lika FEG som vanligt!
image381

Kommentarer
Postat av: Stuart

JA klipp dig nu!!! Hår växer ut!!!
du behöver ju inte göra så stor förändring, klippa upp det lite bara.

När jag börja få långt och skulle ha det utsläppt efter att haft tofs i flera år så kände jag mig skitfult i utsläppt men nu älskar jag det!!! man måste bara vänja sig!

För det är klippa sig vi pratar om va?!

Postat av: Ellinor

Skulle också behlva klippa mig! Men har inte ekonomin!

2008-01-18 @ 14:56:45
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback