Effektiv

Eftersom vi i våran familj har ett eget recept på sockerkaka och jag inte hade någon kopp så var jag tvungen att ringa och fråga mamma hur mycket en kopp innehåll innan jag kunde börja baka sockerkanan. Hon var och tränade så jag passade på att damsuga och städa badrummet och spisen så länge.

Det är dte som är så bra med att få gäster, man städar innan de kommer, visst man kanske inte stor städar men drar över golvet med damsugaren iallafall.

Nu står  iallfall sockerkakan i ugnen, och hallonmoset i kylskåpet.

Passar på att blogga lite, J är på gymmet och han tog inte med sig nå nycklar så jag får vänta med att duscha tills han kommer hem, känns osm att han kan komma lite när som helst och då är det ju onödigt att hoppa in i duchen för att sen bli avbryten och måste gå och öppna dörren.

Det luktar gott i hela lägenheten nu =)
image366


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback