Världens underbaraste Alla Hjärtans Dag

Vi hade världens underbaraste alla hjärtans dag. Vi tittade blandannat på film, två romantiska, den ena var så sorgsen, jag hade sett den förut men det hindrade inte tårarna från att rinna. När J såg det så höll han bara o mig, jag kröp upp i hans famn och så låg jag där resten av filmen. Allting var så mysigt!

Nu är jag hos mamma och pappa, idag har jag läst ut en bok, började på den i går kväll och oj vad bra den var!
som vanligt när det gäller Nora Roberts böcker! Synd bara att man inte kan köpa vissa, min absoluta favorit tex, hittar den ingenstans.

Igår beställde jag grejer från panduro, har alltid gillat den, men nej inte nu längre, de varor jag helt ville ha eftersom jag inte hittade dem i butik var slut (Givetvis stod inte det förns man lagt dem i korgen) men det som stör mig är att om varan inte finns i lager så måste man göra en ny betällning, de kan alltså inte ta emot beställningen och skicka den senare (Så som H&M gör när något plagg inte finns i lager) och mimimum på beställning är 190 kr, och jag vill bara ha ett litet album för 69 kr, jag blir så sur!

Nu ska jag nog ringa min älskling

image418


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback