Tårtbak

Idag är det tårtbak för fulla muggar. Två bottnar ska det bli, men ja hinner bara baka en nu fför mamma ska ha ugnen. Så det får bli en till sen efter ett nån gång. kl halv tre kommer E, sen så åker vi till andra E så vi är där till en fem för en tjejkväll. Kan passa på och ringa J mellan tårtbaken. Nu är han förmodligen och tränar, om jag känner honom rätt!

Ska hinna titta på mitt inspelade avsnitt av Criminal Minds från förra veckan, igår tittade jag på förta avsnittet av Bones innan jag gick och lade mig, kanske bli avsnitt nummer två ikväll! E&E brukar alltid vara så trötta så det blir aldrig sent, så då hinner man med lite serietittande =)

image423

Kommentarer
Postat av: Stuart

tårta är skoj! nu har jag kommit igång med min tårtproduktion! första tårtan jag gjort ligger inne på cakebystuart.blogg.se
hihi

2008-02-22 @ 12:32:38
Postat av: sanna

så kul att gå in på din blogg:) alltid bilder på godis hehe:D kul va:D

Postat av: isabelle

mysig blogg :)

2008-02-22 @ 16:10:28
URL: http://isabelleblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback