Skrivit arbete

Jopp, har ont i magen till och från fortfarande, knäppt. Var till skolan idag oh skrev ett arbete, surar lite eftersom hon ville att vi skulle träffas på måndag och skriva ihop allting (hon förmodligen inte hade läst)  så det  bestämmde vi, efter det så ringer vikariepoolen och frågar om jag kan jobba, vilket jag då TYVÄRR inte kan -Stor jävla skit suck!-
Sen så sätter vi iallfall igång och skriver (fick min vilja igenom) och vips så har vi nu bara pytte kvar att skriva så jag hade ju egentilgen kunnat jobba då, MEN nu har ju det gått  till någon annan. Plus att jag får sitta i telefon och skämmas över att jag inte fyllt i alla dagar som jag kan jobba än. Visst den där kunde jag ju inte veta men resten. Så nu är det i fyllt hela februari.

Nu sitter min J och tittar på film med sin lillasyster, jag var ju sur som ett bi när jag kom hem över det med jobbet, så jag har ju inte varit så trevlig, men jag förklarade ju  varför jag var sur så han vet ju att det inte är mot honom.

Älskar dig älskling

image405


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback