Pastasallad

Igår så smakade jag på pastasalladen Syster bjöd på, de hade blandat i mjukost så det blev krämigt, vilket jag tyckte var gott. Nu funderar jag på att göra det till min födelsedagsmiddag jag ska ha med E&E men två saker grämer mig; 1 E fick för sig att jag inte tyckte om ris för att jag bara bjuder på pasta, och när jag tänker efter ås har det blivit så, absolut inte med mening, men de kanske tycker det är tråkigt.
2. E kan ju inte äta mjukost så jag tänkte om jag kunde göra en bredvid åt henne och ha fetaost i (Som hon tydligen älskar) MEN jag brukar ju alltid vilja ha det så att hon ska kunna äta allt.

Hmm, men jag vet inte vad jag skulle ha annars..hade ju redan planerat middagen. Men jag tänkte ha 3 rätters och då tänkte jag att pastasallad var billigt och bra!

image427


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback